tisdag 22 december 2009

Dan före dan.....

Om jag hade fått igång min mobilbloggning hade ni fått se min nya knäckspruta som jag köpt! Den är helt fantastisk! Köpte den på dekoreramera.se, kostade 99 kr men med frakt och expeditionsavgiter och dylikt slutade notan på 239 kr!!! Men den var bra.... Försökt lägga in en bild här från företagets hemsida men hittar in på tratten på sidan helt plötsligt! Ja ja, den fungerade tillfredställande iaf!

Idag kommer Malin och Henrik (kusinbarn) och leker en stund! Det är så kul att de vill komma hit och leka med ungarna, de är så duktiga :) Å samtidigt får jag kanske lite gjort och barnen hamnar inte bara vid tv:n.... Vi ska fika och leka (och städa). Jesper väntar snart ihjäl sig på att Henrik ska komma och spela innebandy med honom, han är 10 år. Kul för Jesper!

Ikväll blir det skinka och annat pul!

GOD JUL!

4 kommentarer:

Malin sa...

Önskar er en riktigt God Jul! Kramar från Malin, Thea 6 co

stina sa...

Önskar er en god jul från örebro

malin sa...

klart vi vill komma, bara kul ju.
henrik har tjatat ihjäl sig och vart skitglad när jag sa att vi skulle till er.

hoppas ni hade en bra julafton!

Marica sa...

GOD JUL i efterskott ;)