onsdag 16 december 2009

VAS - vård av snorungar

Idag är jag hemma med Jack och Felix. De är genominfekterade med snor och kladdiga ögon. Felix är värst men ingen av dom är hängiga och det är rätt skönt! Just nu står de och tittar på snön genom altandörren.... Om en liten stund ska vi gå ut en sväng, iaf åka lite bil. Måste tömma bilen för att kunna få plats med de saker vi ska lämna tillbaka till hab + hämta nya Idag-boksblad.

.
Sen tog jag på mig att köpa blomma till chefen eftersom vi har en blomaffär här där vi bor och jag åker ju ändå bil, hade inte räknat med VAS idag. Skulle fixat det igår men bommande öppettiden med 10 min, klantigt men rätt likt mig säger dom som känner mig... Chefen går på semester idag så vi måste åka och köpa en julgrupp och sen dumpa den på jobbet.
.
Julklappen från jobbet är indragen i år pga besparingar men vi skulle iaf få julgröt och skinkmacka, idag. Ja ja, jag klarar mig ändå! Har någon gammal matlåda i kylen från Linas matkasse! Ska göra en utvärdering sen Linas matkasse sen!

1 kommentar:

Kerstin B sa...

Hi hi VAS- roligt men skrämmande bra uttryck! Snora på!