onsdag 2 december 2009

En sväng till Hälla....

Micke och Jesper stack iväg på innebandyträning (som slutade med att dom fick träna i en korridor). Jag tog med mig de två små och dumpade dom hos min mamma. Åkte ut till Hälla köpcentrum och fixade ett par ärenden. Hittade denna jeansklänning som jag köpte.
Klockan var egentligen för mycket för att ge sig iväg men de små lyckade hålla sig vakna hela bilfärden både dit och hem, tar ca 10 min att åka till Hälla. Väntade sen på min korvleverans från min kusindotter Malin så de fick vara vakna till dom hade åkt. De somnade lite för sent men vad gör man inte för en korv :) Dock kom inte Malin utan hennes bror och mamma, Felix fick för sig att det var hans dagis-Malin som skulle komma men nöjde sig iaf med Henrik och Gunilla!


1 kommentar:

malin sa...

haha ja vad gör man inte för en korv? :D
tack föresten för att du köpte,dom var skit svårsålda! sålde typ 2, haha..

kram