måndag 14 december 2009

Chokladask, faktura och en trött tomte...

Gick en halvtimme tidigare från jobbet idag för att hinna till dagis och Felix luciatåg. Mina nio timmar minus är nu tio. Hann iaf i god tid och Jag, Micke, Jesper och Jack lyckade ta oss in utan att Felix såg oss.
.
Det blev som vi hade trott, så fort han såg oss var det sluttågat. MAMMA, MAMMA!!!!!!!!!!!! Ha ha ha ha!!!, jublade han å sen hade jag en liten tomte i mitt knä hela föreställningen. Jack sprang och satt sig i hans resurs knä vid ett tillfälle och då följde Felix efter men de var lika snabbt tillbaka. En snabb fika och sen hem så att Micke och Jesper skulle hinna på innehandyträningen som börjar redan kl 17 på måndagar.
Vi har haft städning idag, underbart att komma hem! Möttes av en chokladask från städfirman och fakturan :), men jag betalar så gärna för att få det gjort!
.
Felix satt på soffan och tittade på Karlsson på taket, jag började med maten, tio minuter senare sov Felix som en stock (17.30). Antagligen vaknar han vid 19-tiden..... Kvällen kan bli lång!


Inga kommentarer: