onsdag 1 december 2010

Nätverksträff 14

Idag var det en lite extra bra nätverksträff! Bra närvaro och bra innehåll, det är alltid bra innehåll men idag var det lite extra bra :) Vi avslutade med att se en film från förskolan där Felix jobbar med Malin. Det är roligt att se hur duktig han faktiskt är när han vill...



Det blev ingen löptur ikväll, barnen somnade för sent men imorgon återkommer jag med en utvärdering av halkskydden. Jag har redan konstaterat att man inte ska gå på parketten och ner för entrétrappen lär jag få krypa för att inte göra märken :D Obs! Jag har inte provat att gå på parketten!

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Nu fattar jag,känner ingen annan som rockar fett så det måste ju va du;). Kul med lyckad träff,lycka till med halkskydden,här är det så kallt så jag vill inte vara ute...
4000 kr bra jobbat Ylvisen!!