torsdag 30 december 2010

Bara onyttigt!

Tog en promenad till ICA Skiljebo på lunchen för att handla det sista inför nyår. Vi får finfrämmande från Borlänge, min barndomskompis Johanna och hennes familj kommer ner till oss ett par nätter. Handlade bara onyttiga saker: Bullar, kex, pepparkakor, chokladdragerade nötter, godis... MEN som vanligt ska man tänka på vad man äter mellan nyår och jul, inte mellan jul och nyår! ☺ In i värmen igen, det är kallt ute men skönt att få lite frisk luft! Min vakna stund i natt gör sig påmind framför datorn....

3 kommentarer:

Jenny H sa...

vilket bra "ordspråk"! Det ska jag ta fasta på medans jag fortsätter länsa aladdinasken!

Kram!

Linda sa...

Du har sådan pli på dig att alltid äta nyttigt för övrigt samt att träna hårt så du kan med gott samvete äta onyttigt imorgon :)

Gott Nytt År
kramis

malin sa...

Vi ska inte på fest direkt men vi blir några tjejer som partajar hemma hos mig, föräldrafritt liksom hihi :)