måndag 13 december 2010

Förmiddagsfika

Vi har en trevlig tradition på jobbet där man bjuder på fika när man ska på semester samt att när man fyller år så bjuder man på frukost/fika. Det är inget måste man uppskattas :) Idag var det en kombination av semester och födelsedag vilket resulterade i en orgie av hembakat mjukt bröd, hårt bröd och chokladkaka! Jösses va fint det var! Jag ska dela med mig av receptet på det hårda brödet med sesamfrön och flingsalt när jag fått det var Lena.

Chokladkakan var gudomligt god! Krämen ovanpå är gjord på grädde, smält choklad, florsocker och smör... Dax att gå tillbaka in i grottan för att jobba!

Förresten, Felix kissade på toaletten imorse med! Tänk att det kan vara så roligt :)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Jenny H sa...

Den där såg riktigt god ut... Det är min tur att ha med fredagsfika i veckan så jag gillar inspiration just nu!!

kram!