tisdag 14 december 2010

Ylvisen-tröja

Felix resurs Malin var snäll och tog med sig Felix hem till Sala idag. Tänk va snäll hon är som tar med sig jobbet hem :) I samband med att jag och Sofia (som hade ett jobbrelaterat ärende i Sala) hämtade honom passade vi på att köpa oss varsin burk Fikonmarmelad på delikatesshandeln i Sala och sen, givetvis, ett besök på is! Hittade en sån där riktig Ylvisen-tröja :) Älskar när det är tryck på ryggen, jag vet åtminstone 3 personer som tycker att det är en Ylvisen-tröja eller vad säger ni Sofia, Elisabeth och Jessica? ☺

Köpte även en stickad variant som passar både till fint och att ha jobbet där vi håller på att frysa ihjäl om dagarna!


5 kommentarer:

Jenny H sa...

Nu kan du lägga till en fjärde.. Jag tycker absolut det verkar vara en Ylva tröja! Passar bra på en snygg "fit" Ylva!

Kram!

Skolgatan sa...

Som gjord för dig:),snygg!

Och jag gillar den stickade med.
Felix verkar haft en bra dag,skönt med bra människor som sköter om våra "små".

Kram

E Hayman sa...

Hahahahhaha va roligt att DU köpte exakt likadan tshirt som jag köpte där i fredags.... KRAM

Anonym sa...

is! är butiken för dig;)!
Klockrent inköp, grattis!
/Sofia

Jag rockar fett! sa...

Ha ha tack! Å tack för sällskapet! :)