onsdag 8 december 2010

Vad är du tokig i?


Bilden är från när Felix faster Linda hade Felix-tid. De gör skuggbilder i taket i vårt sovrum, Felix är helt tokig i skuggor!

Han är även tokig i bananer, pizza, zoo-apor, ett speciellt mjukt bröd med smör, välling, Musse Pigg, Pippi Långstrump och tv:n :)

Själv är jag tokig i tomtegröt, choklad, annat godis och pepparkakor! Ops, bara sånt som går att äta.... Tänka tänka tänka...shopping och massage gillar jag oxå! Sen tok-älskar jag min familj men sånt krafs behöver jag inte nämna här, det fattar ni ändå!

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Jag är tokig i choklad. Det är min stora svaghet i livet. Säg: TOBLERONE och du ska få se mig dregla :)!

Sen är jag även tokig i andra sammanhang. Tillexempel TOKIG PÅ... och TOKIG FÖR...

ToKiG är ett användbart ord!

Ann-Charlotte sa...

Semlor, tulpaner och fyrverkerier!

Malin är just nu tokig i Pettsson o Findus på film, sina dockor och pepparkakor!