torsdag 2 december 2010

Löpning 10.3 km

Var ju bara tvungen att testa mina nya halkskydd trots kylan. Jag hade långkalsonger och löparbrallor, 2 undertröjor (en i riktigt bra funktionsmaterial och en Helly Hansen) och ytterligare en tröja (se bild). Halkskydden var riktigt bra, supergrepp! Jag köpte mina på Intersport och de kostade 200 kr men de finns på sportshop-online för 149 kr. Mina öron höll dock på att ramla av efter bara 4 min men det löste sig efter kanske 4 km och efter 9 km hade jag kunnat kastat av mössan, svårt at klä sig med andra ord.

Ikväll provade vi Felix nya F- och E-bok som han fick igår på nätverksträffen och kors i taket, han ville titta i den! Felix gillar Disney channel och den kanalen svartnar kl 19 och då är ett bra läge att fånga Felix för att göra något annat. Vi har inte så bra belysning i vardagsrummet och inte direkt någon annanstans heller förutom på toaletten....idag blev det dock ett bra ställe då vi har golvvärme där. På bilden räknar Felix ljusen i tårtan. På en annan bild sa Jack vilken färg bilarna hade och Felix gjorde tecknet :)

3 kommentarer:

Pillan sa...

vad du är duktig!!!!
och vad fint du har fått på bloggen =)
kram

Skolgatan sa...

Du är inte klok...

Jenny H sa...

Kul idé med böckerna!