fredag 17 december 2010

Julkort - Använd pengarna till något bättre - del 4

Först måste jag ju bara säga att min kampanj verkar fungera, inte ett enda julkort har jag fått, heja heja!!

Dagens slant går till Margit Rapp som jag hittade hos Gråtruten, vilken kvinna och dår pratar jag inte om Gråtruten ;), även om hon är bra hon med!

Denna Margit Rapp, som är 80 år!!, åker till Lettland med sånt som fattiga familjer behöver, toppen! Hon står för reskostnad och transporter själv och det är tex där man kan bidra med en slant! Nästa resa går i februari, OM hon får ihop pengar!

PG 632 83 10-5

2 kommentarer:

Jenny H sa...

Sv: Jo det är allt en djungel... Smidigt och gott med kapslar men jag har alltid önskat att jag ska kunna mala hela kaffebönor...
Jaja, den som lever får se!

Kramen!

Carina - den gråa pippin sa...

Tack för att du också sprider Margits namn här på bloggen. Jag har hört massor av min jobbarkompis. Bara att det serverades en korvskiva till en potatis till kvällsmat på barnhemmet. Det är alltså vardag bortom pölen. . .

Tack för att jag också är ganska bra ;)