tisdag 10 november 2009

Äntligen är Felix liiiite piggare!

Han har nu fått fyra laddningar med Kåvepenin och mår lite bättre! Är fortfarande trött och hängig och äter inte just nåt men han är iaf glad ibland!

Vi har bestämt oss för att ha Felix hemma från dagis hela veckan. Imorgon är det jag som vabbar på fm, sen kommer Micke hem och jag åker och jobbar. Det innebär att jag kommer jobba till ca 19.30 imorgon, det känns tungt när man inte van att jobba längre än till ca 15.... Resten av veckan blir ungefär likadan, vi går om varandra för att båda ska kunna jobba någorlunda. Just nu har Micke extra viktiga saker på jobbet och vi ligger efter som attans på mitt jobb.... Svårt att bedöma vilken som har viktigast jobb oxå! Vem ska vabba?
Själv har jag ont i armen efter vaccineringen jag fick idag på jobbet. Tog en Ipren när jag kom hem från jobbet och ska ta Alvedon innan jag lägger mig.

2 kommentarer:

Pillan sa...

Oh,jag har hört flera som fått riktigt ont i armen och till och med blivit riktigt dåliga! Hoppas att det går över snabbt. Har ni hört nåt om vaccineringen på skolan? Borde vara dags snart,va?

Kram

Skolgatan sa...

Skönt att höra att han är piggare!
Hoppas mamma Ylvas arm blir bra nu då,Ebba gnällde inget efter sin....;-)