söndag 15 november 2009

The sky is the limit for you.....

Ja jag vet, jag har snott den repliken från Idol-juryn men jag tyckte den var fin! För Felix finns inga gränser, nästan, det är vi andra som ständigt sätter hinder för honom genom att tro att han inte kan någonting eller inget förstår.....

Felix och jag hade en rolig stund på Busborgen. Vi klättrade runt och åkte kanor så nu är jag helt slut och Felix med. Han har inte sovit middag idag så nu kämpar han för att hålla ögonen öppna. Hoppas vi lyckas hålla honom vaken till 18.30 iaf. Just nu är granntjejerna här och de sitter och tittar på Karlsson på taket! En stor eloge till tjejernas mamma som slutat röka!!! Så himla duktigt tycker jag!

Älskade unge! Mysigt att bara ha med sig ett barn!
*aj*
Igår kväll hade vi inbrott här på vår lilla gata, läskigt! Luriga tjuvar som knappt lämnat spår men ändå lyckats få med sig värdesaker... Med tanke på vädret ser jag dom framför mig iklädda blåa dagistossor... Vid tidpunkten var vi inte hemma, bra med larm, hoppas det avskräckte....

2 kommentarer:

Linda sa...

Han är så fin eran Felix! En riktig goding. Mysigt att få vara med honom ensam några timmar.
Kram kram

Skolgatan sa...

Fy vad hemskt med inbrott,då är det nog bra med larm,avskräcker lite iallafall.
Kul att vara på busborgen med bara Felix:-)
Kram