fredag 20 november 2009

Maritas studio

Ikväll har jag, Elisabeth och Sofia varit på invigning hos Marita och hennes fina salong. Hon har öppnat eget hemma på gården. Helt fantastiskt bra att ha frissan på granngatan! Superfint inredning, verkligen smakfullt! Kolla vilken läcker tavla som är målad på väggen oxå!
.
Marita är en jättegullig tjej som är jätteduktig! Hon kan tecken oxå förresten! :) För att boka tid hos Marita kontakta mig :) Jag har bokat en tid till mig och en till Jesper. Köpte även lite produkter till bra pris. Tack för ikväll!
.
Marita!

Elisabeth och Sofia har hittat godisskålen. Sofia tänker : Fan, Marita skulle köpt en kassa av mig istället för av mina kollegor! :)

Läcker tavla va?

2 kommentarer:

Pillan sa...

Vad spännande med en till frissa! Vilken gata?? är hon duktig?? Pris?? Jag är verkligen i behov av en omgång!!

ylvisen sa...

Hon är kalas! Längst ner på Sköldmyrevägen. 290 för en klippning. Säg till om du vill ha nummer,vet inte om jag får skriva det här. Hon kanske har en hemsida, har inte kollat det än!

kram