onsdag 31 mars 2010

4-årskontroll

Idag har jag och Felix varit till BVC på den "vanliga" 4-års kontrollen. Han vägde 16 kg och var 93 lång. Han följde sin kurva fint, hon visade både ds-kurvan och den "vanliga" kurvan. Felix fick rita lite, han använde både höger och vänster hand. Räknade kritor och tecknade någon färg, sen tröttnade han. Vi pratade lite om allt möjligt, hur det fungerar på dagis och hemma, med hab och aktiviteter. Sen ville Felix ut så det var lika bra att hänga på...
.
Felix faster jobbar på våningen under så vi kikade in där en snabbis och Felix fick se sitt livs största påskägg, mitt med tror jag. För övrigt så fanns det verkligen godis överallt där, jag trodde Ticket sålde resor...

2 kommentarer:

Faster sa...

Vi säljer det mets här upp:)

Faster sa...

Det mesta menar jag...