lördag 13 mars 2010

TUFF-läger

Hallå i stugan! Hemma igen efter en intensiv dag på Waldorfskolan här i Västerås. Fullproppad med nya tecken! Det var jag med min familj, min mamma och lite andra familjer som man känner mer eller mindre. Himla kul och nyttigt! Vilken energi man får att teckna. Jag vet vad jag skulle utbildat mig till om jag skulle göra ett val idag, teckentolk, men det är svåååårt! Har dock inga planer på att skola om mig :) Barnvakterna tog hand om barnen vilket återigen fungerade kanon!

Tror inte att jag berättat att vi anmält och kommit med på ett TUFF-läger på Väddö i sommar, fem dagar och det enda man betalar för är maten. Utbildning, boende och barnvakt är gratis!

Idag inriktade vi oss på tid (timme, sekund, månad, veckor, dagar), att stava och läsa av handalfabetet, sen avslutade vi med en tävlig som vårt lag vann!

Fortsättning imorgon!

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Duktiga ni blir!

Ann-Charlotte sa...

Hej,
Jag har försökt att få till Tuff-utbildning för oss, men hittills blivit nekad för att TAKK inte räknas. Hur har ni lyckats?
Hälsningar
Ann-Charlotte med Malin