torsdag 4 mars 2010

Det årliga besöket hos "ds-doktorn"

Ja idag har vi varit hos dr B! Det gick bra, det är kul att gå till honom. Inte för att det händer något speciellt egentligen men han är så himla trevlig och bra helt enkelt. Jag tror nog att nästan alla här i Västerås som har dr B tycker att han är bra. Jordnära, lugn och som sagt trevlig!

Felix är en ganska liten kille men följer sin kurva bra. Som dr B sa: "Ingen av er föräldrar är någon bjässe så Felix kommer inte heller att bli det". Ingen nyhet och ganska självklart. Han får bli hur stor eller liten han vill, hoppas bara att all kärlek han har får plats :)

Dr B tyckte vi skulle kolla med ögonkliniken när vi skulle bli kallade dit eftersom Felix ofta sitter med huvudet vridet på ett speciellt sätt när han tex ser på tv. Ska ringa imorgn och höra. Att han kommer att få glasögon har vi vetat om länge, frågan är bara NÄR han får det.

Ikväll har jag gått en promenad med Sofia, det var länge sedan! Sen har jag bakat en kaka som jag ska ha med mig till jobbet för imorgon, mina vänner, är ingen vanlig dag! :)

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Grattis tant:-)!

Sara sa...

...för det är Ylvas födelsedag!!

HURRA HURRA HURRA HURRA!!

KRAM

ylvisen sa...

Tackar tackar.

TANT?????

Suzy71 sa...

Javisst är han fantastisk den där Dr B! Och störst av allt är kärleken! Får den inte riktigt plats i kroppen så strålar den nog bara ännu mer utanför!
Kram
Sussie