söndag 14 mars 2010

Ledig måndag

Skola och förskola har stängningsdag, ska vara hemma med alla barnen, iaf alla mina! Vet inte vad vi ska hitta på! Undar om jag orkar åka till Stadium och Din sko och titta på allväderstövlar, det låter väldigt jobbigt.... Min syster har Felix-tid med Felix på eftermiddagen och Jepser ska på innebandy, kankse bäst att åka då! Men iof så kommer det en ny leverans med Linas matkasse mitt i allt, men det är kul! Alltid lika spännande att packa upp matvarorna! Men jag måste nog en sväng till affären och komplettera med ett par varor som jag glömt. Får blir en promenad eftersom stegräknartävlingen börjar idag. Det ser ut som skit här hemma oxå, rörigt till tusen! Måste försöka bringa lite ordning! Tvättkorgen är nästan tom men jag har ett berg att vika, urtrist!

Eller så skiter jag i allt och ligger på sofflocket och äter praliner...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag får hem min första Linas matkasse idag! Har ju läst att du gillar det - så vi provar! Spännande och SKÖNT att slippa planera mat...
Malin E

ylvisen sa...

Åh va roligt, hoppas ni kommer bli nöjda! Jag försöker få fia att prova men hon är så omöjlig :) Lite stök är det ibland men en kul grej! Glöm inte att tips andra så du får rabatt på nästa kasse.

kram