onsdag 10 mars 2010

Nätverksträff 10

Igår var det dags för den 10:e nätverksträffen, alla var där! Tack snälla! Vi pratade som vanligt om vad som hänt sedan sist. De som inte kunde handalfabetet tidigare hade lärt sig det, bra jobbat! Vi fick oxå se en film på Felix som nätverkshandledare M har gjort, eller det var egentligen flera snuttar under senaste året. Jätteroligt, man såg verkligen utvecklingen.
.
Våra medlemmar i nätverket har ju ”Felix-tider” vilket innebär att man har Felix själv och försöker göra något extra eller bara vara men lägga fokus på honom. Felix moster brukar åka till badhuset och Felix faster brukar åka till biblioteket, vi pratade om att försöka fota besöken och göra böcker av det i tex förberedningssyfte.
.
På bilden har Felix krypit upp i hans resurs M:s knä. Han satt där länge och mös, han gillar verkligen henne!

2 kommentarer:

Zipedite sa...

Och Felix känslor är besvarade!! Var faktiskt ett barn som fråga om jag skulle gifta mig med Felix. Efter att jag svarat nej på om jag var hans mamma... Vad tror du om det mamma Ylva! ;D hahaha barn är roliga dom!

Zipedite sa...

ÅÅÅ JAG LYCKADES LÄMNA EN KOMMENTAR EFTER MÅÅNGA FÖRSÖK!! :D