söndag 21 mars 2010

World downs syndrom day


En dag som borde firas stort och som så har gjorts i hela världen, dock inte i detta hus... Lite dåligt faktiskt.

Dagen har istället handlat om innebandy och undanplockning inför morgondagens städning. Är lite sliten efter helgen oxå, jobbigt att vara barnledig...

Vill tacka mina föräldar som haft jordens barnvaktsjour i helgen. De har haft syrrans Oliwer över natten samtidigt som de har vaktat mina två minsta, hämtat mig vid tåget, diskat osv. TACK!

Ett TACK även till Micke J som var här idag och tröttade ut mina barn så jag kunde få titta på en av Jesper innebandymatcher.

Och ett sista TACK, icke att förglömma, till Johanna som förgyllde min helg i Örebro! Å förresten ett TACK min man som tog hand om våra vilddjur i helgen, stackarn är nog helt slut... :)

1 kommentar:

Linda sa...

Vi firade bara med fika och en tävling på bloggen (som fortfarande pågår för övrigt).