måndag 15 mars 2010

Gött med bulle!

Jag hatar att vara ute med barnen! Så är det! Men ibland måste man och alla gånger är inte astråkiga men oftast är det bara en massa gnäll! Idag var dock alla tre barn på bra humör och jag fick lite energi av vårsolen! Byggde en snögrotta eller kanske snarare en borg där vi sedan åt bulle och njöt i så där 2 min tills bullarna tog slut, då gick vi in :)

Felix älskar bulle och det är ett av de få ord som han säger nästan klockrent!
.
Mina föräldrar dök upp och jag passade då på att springa Hubborundan (5,3 km). Gick väldigt tungt men det blev ett bra bidrag till stegräkningstävlingen vi har på jobbet. Rundan bringade över 5000 steg till samlingen, "räknaren" står nu på 8135 steg! Läste att man bör gå i snitt 7000 steg för att vara med och har för mig att jag läst att om man rör sig 10 000 steg per dag kan man unna sig lite gott! Det låter bra!

Inga kommentarer: