fredag 15 oktober 2010

14 timmar och 45 min till start :)

Oj oj, det drar ihop sig! Väskan är packad och barnen sover så när som på Jesper som tittar på Idol. Imorgon blir jag hämtad av Sofia 8.30 för färd till stan och till Sharp där resten av "oss" väntar. En sväng in på Maxi (?) för lite matköp och sen bär det av till Tullinge/Rikssten söder om Stockholm. Första damstarten går 12 och den andra 12.15, jag och Sofia har tänkt starta i grupp 1 som är för dom som springer milen under 60 min. Imorgon blir det dock ingen rekordtid, banan verkar otroligt tuff, lerig och blöt!

Efter loppet finns det avsköljningsmöjligheter, ingen varm dusch alltså :) Ombyte är nerpackat, duscha får jag göra när jag kommer hem! Underställ, myspyskläder, vinterjackan, mössa, vantar och torra skor blir nog skönt efteråt...

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Heja,heja!!

malin sa...

Lycka till igen! Så coolt, hoppas det blir nå bilder sen, hur du nu ska lyckas med det haha!

Måste bara säga att jag hittade en sjukt söt bild på mig och felix i en gammal mapp när han va pyttepytte liten, typ nån månad, hihi!

Kramar