tisdag 26 oktober 2010

4 saker....

Jag har antagit utmaningen från Linda

4 TV-program jag ser på: Helenius hörna, Berg flyttar in, Lyxfällan, Du blir vad du äter (när det går)

4 saker jag gjort sedan frukost: Jobbat, Sprungit 7,3 km, handlat på maxi, bäddat rent i Jespers säng

4 saker jag längtar till: Sista helgen i november då jag och Johanna ska åka till Uppsala och shoppa, tills nästa gång jag sprungit milen, tills Felix lärt sig prata, till imorgon när jag får lön :)

4 saker på önskelistan: En Iphone, ny garderob, ett nytt kök och en Iphone...

4 saker jag avskyr: Idioter, puckon, våldtäcksmän och pedofiler

Jag utmanar Jessica, Plösen, Malin och Linnéa på detta!

Tack och godnatt!

4 kommentarer:

Skolgatan sa...

Ha,ha önskar du dig en iphone eller:)? Jag antar utmaningen!

Jenny H sa...

Klart jag antar utmaningen!! Tack!

Kram "Plösen"

malin sa...

Jag som ändå inte har nåt annat för mig, perfekt! :)

malin sa...

sv: Haha lätt för mig ja ;) Du kan nog få kämpa med det ett bra tag du som inte har blogg.se, fast jag kommer inte ihåg det kanske funkar på blogspot också, men det tror jag inte :)