måndag 25 oktober 2010

Usch vilken dag!


Nyss kommit in från en lång promenad i mörkret med Sofia, lite förvånad över att vi kom hem utan skador eller att ha blivit rånade med tanke på hur dagen sett ut... Måndagen har inte varit någon rolig dag. Det har egentligen inte varit nå större grejer men bara en sån där dryg dag som man gärna kan vara utan... Jag hade inte förberett något vilket resulterade i att vi blev sena, Jesper råkade tappa en tallrik fil så det blev fil både högt och lågt, ni som vet hur det ser ut.., det var fil på nedre delen av diskmaskinen samt på handtagen på kyl och frys samt på alla nedre skåpluckor och spis! Till slut kom vi iaf iväg. Kallt, halt och sommardäck. Dagen har sen bara krånglat och jag glömde bort min tandläkartid osv. Mitt i allt hade jag premiär på min nya roll i receptionen på jobbet, DET gick iaf bra! Men jag vet inte, skulle nog ha stannat i Hjo, det var mycket trevligare och godare där än vad det är här...

3 kommentarer:

strumpelina sa...

hej, får man ställa lite frågor till dig??

du kan maila mig på ravungen__82@hotmail.com

Skolgatan sa...

Ja ni skulle stannat!!
Lät som filen flög i hela köket,fy:(

Skönt att nya jobbet funka,tror du passar jättebra i luckan:)

Jenny H sa...

Såna dagar kan man verkligen vara utan! Och tro mig, jag vet oxå vad det innebär med filtappade tallrikar!!! Inge kul alls :(.. Fast ibland går det bra att garva åt de i efterhand!

I Hjo händer dock aldrig något sånt! Här är alltid lugna gatan!
Flytta hit kanske? Tror Ebba vill ha svärmor nära förstår du...