lördag 16 oktober 2010

God morgon

Stel i vaderna, jo jag tackar! Men det var det värt, gud va roligt det är att ha genomfört Tjurruset. Plats 188 av 1094, nr 2 av alla Västeråstjejer som deltog, jag är nöjd! Dock fortfarande lite tråkigt att man inte själv kunde bestäma hur fort man ville springa, man fick inget flyt men nog tjatat om det! Idag eller imorgon kommer det läggas ut en film på min målgång, återkommer med länk! :)

Kika på bildspelet (gick inte att länka direkt men det finns under bildgalleriet), HELT SJUKT!! och där har jag med sprungit! :)Kika killen som gör bomben, ha ha, vilken dåre!

Sov som en stock i natt, märkte inte ens att Micke kom hem från sin grabbkväll! Hade visserligen skrivit en lapp att han skulle smyga för att inte väcka mig men trodde inte att det gick efter en kväll med grabbarna :)

Om ett par timmar är det dax för Upp- och Nergympa igen!

2 kommentarer:

Linda sa...

Ser fram emot att se klippet när du går i mål! Svarade dig ang prot.pulver i min blogg ;)

Grattis, du genomförde loppet på ett superbra sätt!
Kram

Marika sa...

ser lerigt ut! ;-)