tisdag 12 oktober 2010

Felix-tid mormor och morfar


Imorgon är det vår 13e nätverksträff! Varje träff börjar med att alla får berätta vad som hänt sedan sist. Felix-tiderna vi har innebär att alla får ett extra tillfälle att komma Felix lite närmare, kanske lära sig hans personliga tecken osv. Denna vecka tog mormor och morfar med sig Felix och åkte buss ner på stan. Det hade gått jättebra, de hade ätit på Mc Donalds och kikat i leksaksaffären. Felix fick köpa ett Musse Pigg-pussel och lyckan var gjord.

Ikväll efter hattenförlag-partyt fick mormor läsa en bok för honom, det händer typ aldrig att han vill lyssan på en bok så det var ju kul. Hon fick honom oxå att ha glasögonen en stund!

God natt! Nu hoppas jag att jag inte drömmer lika tokigt kommande natt som jag drömde natten som var då jag drömde att jag och micke slog en hammare i huvudet på en gubbe...

Inga kommentarer: