lördag 9 oktober 2010

Genrep inför Tjurruset :)

Fyra varv i spåret fick vara den sista enmilsträningen inför Tjurruset som är nästa lördag den 16 okt. Det blev totalt 10, 2 km på 52:39. Det kändes jobbigt, hade en varvtid på 13.20 min de tre första varven och 12.39 på det sista så det får vara ok! Jag har införskaffat en bra undertröja från Stadium som är i samma matrial som löparbyxorna. Den kostade 499 (!!) men kommer bli kalas. Ska köpa en löparväst att ha över sen är outfiten klar! Det får bli de gamla svarta löpardojorna då jag hört att de aldrig mer blir som förr och dessutom stinker dynga för alla framtid...

I natt har vi haft nattgäster. Kusinerna Alva och Thea har sovit här då föräldrarna roar sig i Stockholm. Det har gått bra att vara fembarnsfamilj men det var riktigt skönt att sticka ut och springa alldeles ensam i skogen. Eller ja, det var en tjej till där som sprang om mig, va faaaaaaaaan.... :) MEN hon sprang bara två varv och jag fyra!! Hi hi....

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Så jäkla fit,du kommer springa på en superits i dom kläderna:)