torsdag 21 oktober 2010

Dumma Linnéa...

...som säljer kolor som inte går att sluta äta. Hoppas ni får en riktigt tråkig skolresa :D

Imorgon ska Felix premiäråka tåg! Kan bli spännande! Han och jag ska åka till Hjo och träffa Jessica och Ebba (och antagligen resten av familjen). Tyvärr så blev min skjuts från Sundsvall sjuk så för att min man inte ska bli helt isolerad hemmma valde jag att åka tåg så han har bilen hemma.

Jag försöker att packa så lite som möjligt men det är lite svårt. Jag känner liksom på mig att Felix inte kommer sitta still hela resan så jag vill inte kånka eller lämna en massa grejer på tåget eller tågstationen för att jaga honom. Lika bra att ställa in sig på det värsta :D

DVD-skärmen ska med, godis (sitta still-mutor), och något ombyte, har garderat mig med att låna tvättmaskinen i Hjo :)

4 kommentarer:

Jenny H sa...

Sv: Nej jag undrar om någon vet vad de gjorde här egentligen :)!

Jessica undrade om jag ville kika förbi i helgen och det vill jag såklart! Bara tiden räcker till för vi har lite att fixa med i helgen.. Men när åker ni hem på söndag?

Kram!

Skolgatan sa...

Klart du får tvätta,vi har även kläder som han kan låna. Kram

linnea sa...

Hahah:)
Bara för det ska jag sälja ännu mera till dig sen:)
Hahah!
Hoppas det går bra nere i Hjo!
Kram

Kerstin B sa...

Lycka till på färden. Hoppas att han förstår att han är en stor kille å sköter sig.