söndag 20 februari 2011

Dag 2 - en person jag vill träffa just nu

Leila Lindholm med en hel korg med bakverk skulle inte sitta fint! Har inte ätit godis på hela helgen (bortsett från lite nötter och ett par av dom med choklad, typ naturgodis) så det skulle vara väldigt gott! Sugen som att attan just nu!
En annan person som jag gärna skulle vilja träffa är Pär Johansson, mannen bakom Glada Hudik-teatern, men inte just NU kanske... Går bra en annan dag :) Det skulle finnas en Pär Johansson på varje förskola, varje skola, varje arbetsplats och ca 3000 stycken inom politiken.

4 kommentarer:

Nathalie sa...

haha jag tar ju kort när det inte är så mycket folk :P

Nathalie sa...

tyckte själv jag såg bred ut men visste inte om det var jag som noja eller om det syntes. men då gjorde det tydligen det när du också såg det. haha. har lagt till i inlägget att jag inte är gravid, eller bred :P

Jenny H sa...

Ja man önskar det bodde en liten Pär i oss alla! Tror världen hade sett bättre ut då!

Kram!

linnea sa...

I♥Leila