tisdag 8 februari 2011

Utmärkelse

Jag fick en Beautiful Blogger Award från Elviras mamma Erika. Det tackar jag för! Tyvärr kunde jag inte ta med mig bilden som hörde till utmärkelsen men det går nog bra ändå!

Jag besvarar frågorna och ger utmärkelsen vidare till Jessica och Sara!

Ta upp närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
-fili -vänskap, -kärlek, dragning, bindning till.
-mikro-, micro- (mycket) liten, mindre; motsats makro-.

Ur min Medicinsk terminologibok (har lunch på jobbet)

Vad var det senaste du såg på tv?
Det var igår kväll när jag såg Spårlöst, somnade precis innan återföreningen (det är ju därför man tittar....). Såg inte ens Playhouse Disney idag då jag smög iväg innan någon annan vaknat.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Fläktarna här på jobbet och dörröppnaren från klinikens entré.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Jag gick till jobbet kl 6.00, 7,5 km.

Vad har du på dig?
Svarta LEE-jeans (stuprör), svart linne och en svart cardigan från Vero moda.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Det var Hans och Hennes som gick på tv4-film i söndags kväll, somnade även från det slutet....

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nej, det skulle jag inte.

Inga kommentarer: