onsdag 2 februari 2011

Konsten att välja rätt!

Man har ofta ett val när man står i butiken. Konsten är att välja rätt. Vad som är rätt varierar förstås från människa men vill man hålla formen så får man allt tänka till. Så ÄR det! Det finns inga genvägar, det hjälper inte att unna sig hit och dit om man har ett mål att hålla vikten alternativt gå ner. Så ÄR det oxå! Jag väljer absolut inte alltid rätt men idag valde jag caschewnötter för 9 kr istället för choklad! Det är bra! Man ska givetvis unna sig oxå, så är livet, men man måste lära sig något som jag själv har svårt för, äta godis med MÅTTA :)


Marabou med mango...... Visserligen röstar jag för helnöt men jag är ju inte omöjlig!


Tillfredställelsen att jeansen sitter bra varar längre än den tid som godiset räcker! Sug på den!

3 kommentarer:

Anonym sa...

S A N T ;) ! ! !
/S

ylvisen sa...

Konstigt att det bara är du som kommenterat detta inlägg! :D

Jenny H sa...

Jag får väl lägga en kommentar oxå då! Fast jag håller ju tyvärr inte helt med dig... Nej, för favoriten av Marabous chokladkakor är frukt å nötter, så det så :)!
I övrigt tycker jag det är kloka ord, som vanligt!

Trevlig torsdag!