fredag 18 februari 2011

Jag ska oxå följa en lista!

Det är ju populärt nu att följa en lista på bloggen, jag hänger på! Börjar imorgon!

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu
Dag 3 – Min favorit årstid och varför
Dag 4 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
Dag 5 – Det här gillar jag inte!
Dag 6 – Min dag i bilder
Dag 7 – En bild från i somras
Dag 8 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 10 – En bild du alltid skratt åt
Dag 11 – En bild på ett ställe jag vart på
Dag 12 – Mitt drömbröllop
Dag 13 – En bild på mig själv för några år sedan
Dag 14 – Någonting jag ångrar
Dag 15 – Innehållet i min väska
Dag 16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 17 – Detta har jag ätit idag
Dag 18 – En bild på det jag köpte senast
Dag 19 – 5 saker du kanske inte visste om mig
Dag 20 – Dagens outfit
Dag 21 – En av mina sämre sidor
Dag 22 – Min dag i bilder (igen)
Dag 23 – En träningsbild
Dag 24 – En person du saknar

10 km löpning, riktigt kallt och skönt ute. Försökte hålla ett bra tempo och trodde att det gick fortare än vad det faktiskt gjorde...ja ja det var väldigt gott med tacopizza!

Ikväll blir det soffläge och lets dance! Trevlig helg! Fy sånna här matbilder tagna med iphonen ser riktigt rutna ut men det var väldigt gott...


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Det där såg faktiskt gott ut trots Iphone foto...

Listor är kul! Kanske snuvar den från dig!?

Kramen!