måndag 14 februari 2011

Förändring på förskolan

Felix Malin har fått möjligheten att vidareutbilda sig till förskollärare, jätteroligt, för henne... Jag önskar henne verkligen allt gott och självklart ska hon ta chansen! Men vad händer med Felix nu då??

Vi ska på möte imorgon med enhetschefen m fl för att diskutera en lösning. Jag tror att det kan bli bra men ingen kan tyvärr ersätta Malin :( Ni skulle se deras kontakt, han älskar henne!

Jag vill dock inte vara negativ, jag gillar övrig personal men Malins teckenkunskap och energi är svårslagen, så är det!


Nä jag håller med Felix och lägger mig på golvet och tjurar.... Det känns inte riktigt bra.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Jenny H sa...

Åh... Det där berör... Förstår Malin, det är ju en superchans, och förstår er, det är tungt att tvingas bryta ett fungerande koncept... säkert inget lätt val för Malin heller.. Man blir ju så känslomässigt engagerad i de här barna..
Lycka till!

Kram!