onsdag 16 februari 2011

Usch någon sån där j...a PMS-vecka

Fick en fråga hur det gick med beach 2011 och ja det går ganska bra...., men fy, det är något på gång i kroppen, blä! Sugen på allt, trött, irriterad, allt är jobbigt, ungarna dumma, Micke tjurig (PMS? ha ha), får inget gjort, rörigt hemma.... Så jo lite jobbigt är det allt! Blir en kaffe nu efter lunch och en liten bit mörk choklad. Har laddat upp med ägg på jobbet iställt för en massa onödigt bröd. Ikväll blir det Tupperware-party och gymmet! Har inte velat springa på några dagar då jag ibland (???) haft lite ont i halsen men jag är inte förkyld och mår för övrigt bra, konstigt! PMS-värk i halsen?? ☺








Ja precis så här känns det..............

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Skolgatan sa...

Usch då! Ägg är bra,hörde på nyheterna att man ska äta zink vid förkylningssymtom så kan det motverkas

Jenny sa...

haha...känns ungefär lika här...helt klart PMS i halsen! Tar en kopp T och hoppas högarna och tvätten fixar sig självmant!

Kram

Nathalie sa...

haha. du är så rolig! ibland har vi skit dagar, och ibland till och med fler efter varandra. Bara låta dagen vara och hoppas på en bättre dag i morgon :)
du är jätte vacker, kom ihåg det! (för att vara 3 barnsmamma också. Snygg som fan!)

Anonym sa...

Haha du ser ut som jag känner mig!
/Sofia

Ulrika sa...

Det är faktiskt inte så ovanligt att man får ont i halsen som PMS-symptom. Jag får dessutom lite afasi - hittar inte ord och säger fel ord. Hormoner är läskiga.