lördag 26 februari 2011

Dag 8 - mina bästa vänner

Egentligen skulle denna "dag" heta "min bästa vän" men det går ju inte att välja bara en när det finns så många härliga vänner! Här är iaf fem stycken goa töser! Puss på er och förlåt om jag glömt någon....

Jessica! En ganska nyvunnen vän, vi träffades på nätet i och med att vi fick våra barn med Downs syndrom. Förhoppningsvis blir hon Felix svärmor♥♥♥

Elisabeth, eller Bettan som jag kallar henne! Hon vet nog det mesta om mig.

Sofia (jag) och Johanna! Johanna och jag träffades på mellanstadiet när vi spelade handboll ihop, hon flyttade sen till Dalarna men vänskapen bestod! Bättre vänner nu än förr egentligen!

Jag och Sofia. Sofia och jag träffas flera gånger i veckan och messar nästan hela dagarna om allt onödigt som händer och allt gott vi äter... eller inte äter ha ha!

Maria, en vän från gymnasiet som jag nästa aldrig träffar nu för tiden men när vi väl ses så är det som tiden stått still förutom att det har hänt massor vi måste prata om, en timme räcker inte...

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Tack detsamma:),vilken tur vi fick våra trollungar så jag fann en sån fin vän<3!

Anonym sa...

Goa gulliga du! Bättre finns inte:)
Kram
/Sofia

Nathalie sa...

Vad kul med bilder på dig och herregud vad pretty du är! :)