tisdag 24 januari 2012

Jävla skitdag!

Sa ju imorse att man inte ska gnälla så mycket och det ska man inte... Så jag får väl berätta istället vad vi har haft för oss idag!


Jag har alltså vabbat idag med de två små. Tyckte Felix var så andningspåverkad och hostade konstant så jag ringde Citypraktiken och fick tid kl 14.00. Hade tur och fick hjälp av mamma på stan. Dr Karin hörde direkt att Felix var snabbandad och såg att han var genominfekterad. Hon fick inte lyssna på honom men skrev ut Cefadroxil 5 ml x 2 i sju dagar. Hon misstänkte lunginflammation! Nu börjar alltså 7 dagars plågande, fasthållande och itvingande av medicin!


Eftermiddagen slutade i blodsockerfall och PMS-depression vilket resulterade i överkonsumtion av dumheter... Nå väl, ska ut och gå 11 km med Sofia snart så det kanske jämnar ut sig...


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Men lille Felixen då:(

En halv rulle dammsugare,skulle jag aldrig klarat,hade jag redan förstört med halva skulle jag tagit hela,så bra jobbat:)

Jenny H sa...

Pissig dag :(

Hoppas grabbarna kryar på sig och att du kommer i fas...

Kram!

Suzan sa...

Men pluppen då :(