måndag 9 januari 2012

Måndag!

Ny vecka, önskar det vore fredag.... Upp med hakan!!


Bra mat!! Höll på att frysa arslet av mig på jobbet och gick iväg på lunchen till sjukhusets högst trapphus och gick med dubbla steg upp till våning 12 x 2 = varm! Fin utsikt :)


Tog mig igen måndagen och lagade sen spagetti och köttfärsås. Hade ont om spagetti så jag gjorde en omelett till mig istället innan jag och Sofia gick 10 km i halkan och kylan. På kvällen fick Felix får låna Ipaden en stund, här sitter han och sorterar olika saker. Jädra bra grej det där, tips på appar??


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Nathalie sa...

hahaha! jag uppdaterar lite eftersom då jag är rädd att allt ska försvinna. och sedan ångrar jag mig alltid lite till och från om saker :)

Skolgatan sa...

Vet inte hur många kalorier,jag vill ha fett vet du:). Men ca 1 dl röd mjölk?