onsdag 25 januari 2012

Suck och stön!

Hur var det nu med gnällandet.... Upp men hakan gott folk, en härlig onsdag ju!! Suck, det lät ju bra iaf eller hur?

Vaknade med huvudvärk, beror garanterat på sockret/kolhydraterna som slank ner igår av bara farten :( Idag ska bli en bra matdag! Två hårda mackor, lite kaviar, två ägg och en apelsin. Två koppar kaffe förstås! Kallt är den inne oxå och idag är även Jesper hemma och hostar och hostar! Vågar knappt säga det men det är bara jag dom klarat mig, hoppas inte huvudvärken är början på något.


Felix har legat runt 20,5 kg under en längre period, igår kväll vägde han 18,6 kg, inte konstigt med först magsjuka och nu rejäl förkylning och ev lunginflammation. Han har inte ätit nåt just på flera dagar.

Jag har denna morgon blandat i antibiotikan i yoghurten och tjatar på honom att dricka, hotar honom med att visa medicinsprutan :) Elak mamma oh yes!! Tyvärr är medicinen i mjölkform och går nog inte att blanda med Coca cola som annars är ett hett tips...


Så nu sitter vi här på varsin sida av bordet och tittar på varandra, jag tjatar om drick drick drick och skåååål! Han ser konstig ut trycker jag, beror förmodligen på att han tunnat ur... Hörs!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Suzan sa...

Hoppas han kryar på sig snart! Kram!