onsdag 4 januari 2012

VAB (och fuskvägning)

Man ska inte väga sig så ofta, helst inte alls. Mycket bättre att känna efter "hur mår jag", "hur känns det i kroppen", "hur sitter kläderna" och istället mäta kroppen om man vill SE att man minskar/ökar :)

Var hur som helst tvungen att få ett hum om vätskan börjar försvinna ur kroppen och det har den, nästan -2 kg på tre dagar. Kolhydratssvullnaden lägger sig rätt snabbt. Skönt! Snart vet jag mer exakt hur mycket det är kvar till att komma i Göteborgsvarvskostymen!

Hemma och VAB:ar idag, Felix är sjuk. Håller på att sannera huset och sen pratar vi inte nå mer om det....

Frukost! Älskar frukost! A-fil och hemmagjord müsli med nötter, mandlar och vita mullbär mm.





Lunch! Räkor, avokado, keso och ett ägg. Kaffe och några vita mullbär på det!


Åter till städningen! Hörs hej!

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni kräkis?! Se till att få det så blir du ju ohungrig och smal... Eh.. Eller inte.

Du vet vem det är..

ylvisen sa...

Ha ha bra idé!

ylvisen sa...

Vi varken kräks eller bajsar.... Tyvärr ;)

Skolgatan sa...

Synd jag inte gillar räkor för det är ju smidig o nyttig mat,tyvärr otäcka att tugga...

Suzan sa...

Du anar inte hur mkt mullbär jag har laddat upp med här hemma! =)

Jessica sa...

åh era stackare...har ni åkt på löss eller mask? Min mardröm....