tisdag 3 januari 2012

Så, hur gick dag nr 2?

Det bidde ingen motion/träning idag, inte ens en promenad men så är det ibland även om det är ganska ovanligt.

Jespers innebandy har dragit igång igen med allt vad det innebär (mat innan träning och Micke är ledare osv). Det innebär ju förstås mer planering och mindre tid till löpning osv. Det innebär oxå lite egen tid med smågrabbarna, men idag har vi mest tjatat och bråkat om tv-apparater, datorer och telefoner....

Mitt i allt kaos lagade jag mat, det blev vanlig lasange till övriga familjen och lasange med zucchini (hade bara i ett par plattor i min, blir 1/2 platta för portion), lagom med ostsås! Felix äter ju inte förstås, till slut fick han iaf en banan och en smörgås. Han är himla kinkig och jag har inte mage att låta honom somna hungrig bara för att han inte vill ha min mat :(


Jag känner att vätskan är på G att lämna kroppen, det går rätt fort! Ska fuskväga mig imorgon för att se, nyfiken i en strut!

Just ja, hittade ju en skål med chokladdragerade hasselnötter glömd i ett skåp... Fan va gott, men jag tog inga.... Dag 2 avklarad.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Anonym sa...

du är bääääääääääst
/sofiA
Å JAG E FULL???????!!!??

Skolgatan sa...

Såg mumsigt ut,både lasange och choklad:)

Linda sa...

Du är superduktig och jag är övertygad om att du får ett resultat snabbt! Själv ser jag fram mot helgen och vägningen :) Har även mätt mig så det ska jag kolla om två veckor.