måndag 30 januari 2012

Uppnått mål!

Det gick inte att göra inlägg igår från mobilen och 3 långa inlägg försvann, sen tröttnade jag!

Hur som helst! Jag trodde ju inte att jag skulle hinna få ihop 5 löpmil förra veckan beroende på möten och VAB osv men bet ihop och såg till att jag nådde målet!

51 km löpning
57 km promenad

Fick även till ett intervallpass inbakat i en av löppassen och ett styrkepass hemma. Maten var bra hela veckan men trillade dit på lite godis på fredagkvällen och lite mörk choklad och chips på lördagkvällen... Jag som typ aldrig äter chips! Igår kväll var oxå en tung kväll och det blev lite dumheter men jag verkar ha överlevt det med! Jag tror att mina 11 km igår gjorde dagen plus minus noll!

Känner mig lite rosslig i halsen/bröstet så det blir nog vila från löpningen denna vecka!

Ungarna är fortfarande hemma så vi delar på oss idag och jag jobbar eftermiddag. Hoppas de kan gå till skola och dagis imorgon.

2 kommentarer:

Suzan sa...

Visst känns det skönt när målen blir uppnådda? Nice! =)

Mattepatte sa...

Duktig du är!