onsdag 25 januari 2012

Vi har bestämt oss!

Vi har bestämt oss ang Felix skolgång till hösten, en stor sten har lossnat från hjärtat! Undrar om det var därför kvällens 10 km kändes så lätt?!? Jag har mått så dåligt över detta och det har legat tungt på mina axlar en längre tid. Vi har skjutit på beslut, frågor och funderingar. Vi har gått och väntat på att någon ska komma och tala om för oss hur vi ska välja och tänka men det har inte kommit någon... Pressen har legat på oss, vi har stått som två stora frågetecken!

Vad vi valt, jo då, jag ska tala om det men inte idag! En teaser à la Facebook!


Felix mår bättre idag, men får vara hemma hela veckan!

Älskade fina kille, hoppas vi tagit rätt beslut <3

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Suzan sa...

Skönt att ett beslut är taget, det är säkert det rätta <3 kram!

Jenny H sa...

Inget enkelt val förstår jag men dessvärre ett val som ligger på er föräldrar.. Med stöttning från olika håll hoppas jag! Jag får förhöra mig av jessica hur ni valt! Jag som ratar fejjan :)

Kram kram!

Skolgatan sa...

Skönt med ett beslut,kommer bli super för Felixen!<3

Christina sa...

Kommer säkert bli rätt för er, annars får du flytta och komma till oss i Ale :)

Jessica sa...

åh vad nyfiken jag blir..