fredag 13 januari 2012

Vägning

Två veckor har gått på nystarten efter julledighet. Fredag och invägning, -0,8 kg, totalt 3 kg, toppen! . Nu har jag 2,5 kg kvar till löparkostymen! Kan tyckas lite och lätt men det är ju det där sista som är så svårt. Sen gäller det att hålla i så kroppen hänger med, syns ju liksom tidigare på vågen än på kroppen. På måndag är det mätning som gäller, spännande! Har några par jeans som jag faktiskt inte kunde ha (får igen dom men det känns inte som jag fick upp dom över röven) för ett par veckor sedan och jag ser verkligen fram emot att använda mina G-Star igen!


Apropå löparkostym och löpningen så går det åt skogen med mitt mål på 5 löp-mil/vecka denna vecka. Beror på att min man är bortrest del av veckan, möte på skolan, lite VAB osv men så är det ibland! Bättre tag nästa vecka! So long! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

Haha tycker du ser ut att behöva tappa lite mer än 2 kg,kanske 20;)?

Suzan sa...

Älskar den där appen ;)