fredag 10 februari 2012

+ - 0

Helt väntat! Dagens vägning var ingen skillnad från förra veckan. Det har dock varit en bra vecka och känner mig nöjd. Har haft ett grymt sockersug hela veckan och istället för fika och godis har jag ätit hårdmackor.... Hoppas denna helg blir bra för då är jag snart i mål och sen börjar ett ganska svårt arbete med att hålla vikten :)


Dagens frukost: Ett ägg hemma vid diskbänken :) Två hårdmackor på jobbet, den ena med ägg och kaviar och den andra med räkost och smörgåsgurka. Kaffe och ett äpple. Jack gillar oxå ägg!


Vi ska på fest nästa helg så det kanske är dax att börja gå in nya skorna... Valde ett par med ganska bred klack så jag står stadigt hela kvällen....


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Det får du vara nöjd med! Bra med bred klack då kan du dricka ett extra glas vin:)

Suzan sa...

Snygga skor!

Skolgatan sa...

Tack för tipset,finns på rusta för typ 79 kr:)en sån ska jag köpa