tisdag 14 februari 2012

Kontaktdag

Idag var jag med en stund på förskolan på Felix avdelning. Vi hade först ett möte om hur den sista tiden på förskolan ska styras upp. Kan vi göra något extra inför starten på skolan till hösten osv. Vi har ju bestämt att Felix ska få gå åtminstone ett år på Hökåsenskolan, sen får vi se, och funkar det inte nästa år löser vi det då! Går och väntar på att rektorn ska höra av sig för ett möte, det har gått 16 dagar nu sedan han sa att: Jag hör av mig! Hm...! Ska man tjata eller ligga lågt?

Felix visade iaf imorse att han faktiskt kan bre sin egen smörgås och att han faktiskt äter både ost och äppelmos! Det hade jag ingen aning om (tänker på det han åt)!





Jag fick sitta bredvid Alex som inte tyckte det var nå konstigt att jag var med :) Han tyckte nog det kändes som en helt vanlig lördagskväll nu i Mellotider :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Kul att se dom i den miljön:).