måndag 20 februari 2012

Tuff vecka!

För det första var söndagen tuff, gick inte upp förrän kl 19.00 då det blev pizza och Coca cola, godis och Marabou Mandelsplitt och Black! Tack syster för att du var här halva dagen så vi fick sova! Festen i lördags var skoj!

Nu ny vecka och då tänker man: Nä nu jävlar är det måndag och nya tag! Sen upptäcker man att det finns 100 g choklad kvar, pizzarester. Sen innehåller veckan fettisdagen, kalas för Emma på onsdag kalas för mig och Felix i helgen. Jag funkar ju lite så, som bekant, att om måndag blir mindre bra samt att veckan innehåller för mycket + lite PMS på det så går det oftast åt skogen! Vi får väl se! Det blir ju vad jag gör det till!

Det var iaf fint väder idag på dagen (nu ikväll är det blåsigt)! Vi drog ner till Sportköket på lunchen, himla bra ställe, underbar salladsbuffé!





Har gått 10 km med Sofia ikväll och sen fick jag ungarna att somna i tid. Titta så mysigt vi hade det jag och Felix <3 :) Hans händer är som små tassar!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Suzan sa...

Har svarat ang tröjan inne hos mig =)

Skolgatan sa...

Har du alltid PMS;)?

Mys-Felix<3