tisdag 14 februari 2012

Proppis-Tjockis!

Det började med att en jobbarkompis hade köpt oss lite hjärtan dagen till ära!


Sen kom Sofia förbi med en stor påse jordnötter. Bra mellis att ha på jobbet, tar en stund att skala dom...


Till eftermiddagsfikat kom chefen med godis, dom kunde jag dock låta vara....


Väl hemma stack jag ut och sprang en hyfsat snabb vända med tanke på underlaget, men hann bara långa Hubborundan (7,3 km, 5.10 min/km) då Micke och Jesper skulle iväg på innebandy. Ja ja alltid nåt! Gjorde några benböj med tyngd på ryggen.





Vi som aldrig firar Alla hjärtans dag hemma hade köpt samma chokladaskar till familjen för en gångs skull så kvällen avslutades med en massa choklad oxå... Ingen viktnedgång på fredag :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Skolgatan sa...

Tur jag slapp fira,låter jobbigt;)

Suzan sa...

Tur att det bara är alla hjrätans en dag om året ;)

Jenny H sa...

Ja nu hittar jag in till dig oxå :)! Säger som du, det blir inte att jag kollar in på alla bloggar varje dag men nu hade ja ett gäng inlägg att läsa ikapp här!

Måste bara ge ett litet tips angående förra inlägget.... Vänta inte ut chefer... Ligg på! Tjata! För er handlar det om Felix framtid och för chefen handlar det om en elev bland många.

Lycka till med allt!

Kram!