fredag 17 februari 2012

Vägning

Ha ha idag bjuder jag inte på någon vägning, har helt enkelt hoppat vägningen för att inte se hur mycket jag gått upp! FEGT!!

Veckan har varit bedrövligt god om man säger så.... Det är PMS på ingång och vi ska på fin-fin fest på lördag vilket säkert inkluderar bakissöndag med pizza! Jag har så svårt att vara skärpt hela veckan när måndagen blir fel (som det blev denba måndag när min man kom hem med en hel kasse med kexchoklad) och när det ändå ska ätas på helgen. Likväl som jag kan gå igång på en bra vecka med full kontroll och planering... Hur funkar man egentligen :)

Jag som i princip slutat med mjukt bröd drog idag till med en dubbel Frisk & Fröig! Heja Ylva det går ju riktigt bra nu!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Precis så funkar jag med,tryckte i mig ben & Jerry glass i mån(också PMS) sen var jag skärpt tis-ons men sen åt jag kladdkaka och grejer i tors för jag visste att det var fredagsfika på jobbet idag:).

Men på mån då jäklar!