tisdag 7 februari 2012

För att jag kan!

- Vad gör du Jack?
- Så här!
- Varför då?
- För att jag kan!


Jag har en konstig känsla i kroppen, det kryper, vill äta allt :) Åt ju lite godis osv i helgen och det sätter igång sockersuget direkt, triggar igång och förstör! Socker är skit!

Ikväll har jag ätit bra men blev aldrig nöjd, städade tvättstugan ihop om att suget skulle försvinna men icke... Åt fil och müsli och tyckte det fick vara bra men slutade med en liten tallrik till med A-fil, Special K och socker, WTF!!

Sånna här dagar avskyr jag, egentligen en bra dag men känslan i kroppen!! HATA! Vad är det för något, vad beror det på? En föråkare med PMS??

Nu ska jag snart gå låååång promenad med Sofia! Något säger mig att det blir skitlångt!! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

malin sa...

Haha klockrent! Söt han är!:)

Skolgatan sa...

Smart grabb:)