torsdag 23 februari 2012

Fredag

God morgon!

Idag har jag haft en polis i sängen, ingen höjdare, han sparkades mest!


Vaknade just med huvudvärk. Är fortfarande förkyld med konstigt snor! Gillar inte!

Idag har jag vägt mig oxå, 1 kg upp, mycket väntat! Tråkigt men inte konstigt! Känner mig ok i kroppen och går in i helgen med en bra känsla!

Jag vill ut och springa mina 5 mil i veckan, gå lika mycket, gymma och äta keso ;) Gillar inte att vara av banan... Likväl kom jag igår helt plötsligt kom på mig själv att tycka att det var rätt skönt att vara förkyld så så slapp sticka ut i halkan :)

En bild från i höstas när gatorna var fria från is och näsan fri från snor....


VAB idag igen. Jack kräktes ju i onsdags morse på dagis och det har inte riktigt gått 48 timmar de för vara hemma idag, Felix är oxå hemma. Micke och jag byter av varandra så jag börjar jobba 12.

Ha en skön fredag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Nejmen kräks nu igen:(.
Här är helt is o snöfritt nu,tyvärr hjälper inte det till att få ut mig och löpa...

Hoppas snoret försvinner snart!

Puss!